כמה עולה השכרת ציוד לאירועים?

כאשר אנחנו מתכננים אירוע, לעיתים נדמה לנו שתמיד נצטרך לעמוד חסרי אונים בקרב בו הרצון שלנו נלחם בתקציב העומד לרשותנו, ושניהם מתכתשים ביניהם עד שאנו מכריזים על הפסקת אש הכוללת פשרה: או ויתור על חלקים מהחלום שלנו, או תשלום יקר יותר. האם זה חייב תמיד להסתיים כך? יצאנו לבדוק את מחירי ציוד האירועים בשטח, וחזרנו עם מסקנות. מוזמנים לקרוא על המחקר ותוצאותיו.

אז כמה זה יעלה לי להשכיר ציוד לאירוע? 

לכל אירוע אופי ייחודי ודרישות ציוד שונות. לא דומה אירוע שנערך באולם מקורה לאירוע חוץ, וכן אין דמיון בין אירוע המוני לאירוע בוטיק זעיר. בתכנון כל אחד מהאירועים הנ"ל אתם נדרשים להיערכות קפדנית מראש כדי לכסות כל אופציה. ייתכן ותזדקקו לאמצעי הצללה, לפינות ישיבה, לכלי אוכל, לתאורה, להגברה, לפטריות חימום, ולעוד אינספור פריטים קטנים שיהוו שלמות של אירוע. אז כמה זה עולה? הכול תלוי מה אתם צריכים. זה יכול להסתכם בכמה מאות שקלים ולהגיע לאלפים. תשובה כללית? אולי, אבל גם השאלה יחסית כללית. אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר שלנו ולראות לאיזה ציוד אתם זקוקים, על כל המוצרים שלנו מצוינים מחירים כך שתוכלו לחשב את עלות ההשכרת הציוד בקלות.  

 

 

השכרת כלים לאירועים

 מהם הגורמים שמשפיעים על מחיר השכרת ציוד לאירועים?

מחיר אחיד לצרכן יש רק על חלב. להשכרת ציוד מחירים שונים, כשלכל חברת השכרה מחירון משלה. ישנם מספר פרמטרים שישפיעו על מחיר הציוד:

#1 איכות הציוד

כדי שאירוע יהפוך לסצנה טרגיקומדיית לא נדרש הרבה: מספיק שהכסאות לא יציבים ומספר סועדים מוצאים את עצמם משתטחים ארצה מלוא קומתם, שפטריות החימום לא פועלות ביום חורף קר, והקהל כולו נידון לשפעת חריפה לאחר האירוע, או שהמקרן פותח בשביתה וסרט התדמית עליו עמלו במשך חודשים נגנז בארכיון החברה. חברה המשכירה ציוד איכותי גובה עליו מחיר יקר יותר לעיתים, אולם הוא שווה את ההשקעה.

#2 שירותים נלווים

במידה והחברה מציעה גם שירותי הובלה, הרכבה ופירוק, אם היא לא ארגון חסד הומניטרי, היא תדרוש על כך תשלום נוסף, מה שישפיע על המחיר באופן כללי. אם יש לכם דרך לעשות פעולות אלו בעצמכם תוכלו לחסוך מעצמכם עלות בלתי מבוטלת.

#3 עסקת חבילה

ישנן חברות המציעות עסקאות חבילה משתלמות, בנוסף למחיר האטרקטיבי, השכרת ציוד במקום אחד המציע את כל הציוד הנדרש, מקלה מאוד על תכנון האירוע ומונעת התעסקות עם ספקים רבים במקביל.

 

ציוד לאירועים אפשר גם לקנות! 

לעיתים רכישה מרוכזת של ציוד לאירועים יכולה להוזיל מאוד את המחיר, מה גם שהשימוש הינו רב פעמי, ותוך מספר אירועים ניתן לכסות את העלות. אופציה זו מומלצת בעיקר עבור מי שרגיל בעריכת אירועים על בסיס קבוע, כדאי להתעניין אצל חברות להשכרת ציוד האם הן נותנות גם שירות של מכירות ציוד לאירועים. חשוב לזכור כי לאחר רכישה של ציוד יש להתמודד עם שאלת האחסון והתחזוקה שלו, מה שאין כן בהשכרה של ציוד לאירועים.

עידנ'ס – כשהאירוע שלכם פוגש שלמות

עידנ'ס, החברה המובילה בישראל להשכרת ציוד לאירועים מציעה לכם מבחר ענק של ציוד איכותי במחירים מפתיעים. מי אמר שחייבים להתפשר? עידנ'ס חולקים על הקביעה הזו, מהיום ניתן להגשים כל חלום ולהגשימו בהתאם לתקציב שלכם. עידנ'ס – אתם תעשו את הדרך לאירוע בריקוד.

 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור