השכרת ציוד לאירועים

מתכננים מסיבה או אירוע חשוב? כשזה מגיע להפיכת האירוע שלכם לחגיגה מיוחדת ובלתי נשכחת, אתם רוצים שכל פרט יהיה מושלם, החל מהקונספט של האירוע – ועד הצלחות והמפיות שיהיו על השולחן שלכם.

בין אם אתם מתכוננים לחתונה, עורכים מסיבת סיום או אירוע חברה – יש לכם כל כך הרבה גורמים לשקול: האם אתם עורכים את האירוע בחוץ או בפנים? האם דאגתם לקייטרינג? האם יש מספיק מקום לכיסאות, שולחנות וכלי מטבח כדי לארח את כל כמות האורחים שלכם? כל זה רק קצה המזלג. כל כך הרבה דברים עליהם צריך לחשוב עם כל כך הרבה לחשוב עליו לפני האירוע שלכם…למה עליכם לשבור את הראש? באתר של עידנ’ס תוכלו למצוא השכרת ציוד לאירועים.

אנו מבינים את הלחץ בתכנון האירוע המושלם – ואנחנו כאן בשביל להקל עליכם על ידי אספקת כל הציוד שאתם זקוקים לו כדי לקיים אירוע מושלם עד לפרטים הקטנים. באתר שלנו תוכלו ליהנות מכל הציוד והאטרקציות הכי שוות לכל סוגי האירועים. יש לכם שאלות? לא יודעים מה וכמה אתם צריכים להשכיר? אנחנו תמיד זמינים עבורכם! 

בחרו ציוד להשכרה ותפיקו בקלות אירוע מושלם

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד :

השכרת ציוד לאירועים - שאלות ותשובות

את רוב הציוד והאטרקציות לאירועים תוכלו להשכיר בקלות דרך האתר. את המוצרים תוכלו לחפש בקלות באתר, ואם תרצו לבצע השכרת ציוד לאירוע אונליין כל מה שתצטרכו לעשות זה להירשם בתהליך מהיר וקצר לאתר ומשם להתחיל לחפש אחר הציוד שאתם צריכים לאירוע שלכם. שימו לב, שבחלק מהמוצרים יש לבצע תיאום טלפוני לפני ההזמנה, ניתן להשאיר פרטים באתר ונציגנו יחזרו אליכם, או לחילופין ליצור איתנו קשר ישירות באמצעות הווטאסאפ או הטלפון –  09-3762209 .

הצוות של עידנ’ס-השכרת ציוד לאירועים זמין כדי לסייע לכם בימי ראשון עד חמישי בשעות 9:00 עד 17:00 ובימי שישי 9:00 עד 13:00. בימי שבת וחג אנו סגורים. כמובן שאם אתם משכירים ציוד ונתקלים בבעיה במהלך האירוע אנו זמינים עבורכם בשעות הפעילות. 

אנחנו נמצאים במושב נווה ימין, קרוב מאוד לכפר סבא. אנו מספקים שירות של הובלה לצורך אספקה ואיסוף של הציוד, וחלק גדול מהציוד ניתן לאיסוף באופן עצמאי.

התשלום עבור ציוד ואטרקציות לאירועים להשכרה מתבצע מראש. ניתן לבטל הזמנה עד 48 שעות לפני מועד האספקה, בניכוי דמי ביטול של 5%. 

בעידנ’ס אין מינימום השכרה עבור השכרת ציוד או אטרקציות לאירועים.

תעריפי המשלוח שלנו יהיו תלויים במיקום האירוע שלכם ובתנאי הפריקה. כמובן שהלקוחות שלנו מוזמנים לאסוף את ההזמנות שלהם ישירות מהמחסן שלנו.

כל ההשכרות הן לשימוש של יום אחד – אלא אם הגדרתם זאת מראש לטווח ארוך. ניתן לאסוף את הציוד לאירועים יום קודם ולהחזיר ביום שאחרי ללא תשלום נוסף, על בסיס זמינות ובתאום מראש. עבור אירועים שנערכים בסוף שבוע, אנו מציעים שירותי השכרה מיום שישי בבוקר עד יום ראשון, ללא תשלום על שבת. למידע על השכרת ציוד לטווח ארוך יש ליצור איתנו בטלפון כדי לקבל מידע נוסף.

אנחנו מצפים שהציוד יחזור אלינו בדיוק במצב שהשכרתם אותו מאיתנו 😊. כמובן שאם שכרתי כלים אין לשטוף את כלי חרסינה, זכוכית וכל ציוד שעשוי להתכלכך במהלך השימוש, זה עלינו. אם אתם משכירים מאיתנו מתנפחים לאירועים, יש לוודא שאין שם עודפי מזון ופסולת לפני ההחזרה, כך גם לגבי זולות, פוטונים ופינות ישיבה שאנו משכירים.

כדי להבטיח שהציוד שלכם יהיה זמין במועד האירוע, אנחנו תמיד ממליצים לבצע את ההזמנה ברגע שיש לכם תאריך סגור לאירוע ומספר משוער של אורחים.

אנחנו לא חברת הפקת אירועים, השירות שלנו מתמקד בעיקר בהשכרת ציוד ואטרקציות לאירועים. עם זאת, אנחנו כן יכולים לסייע לכם לתכנן את הדברים ברמה הלוגיסטית, להבין מה הציוד שנדרש באירוע שלכם ולהתאים עבורכם חבילות מותאמות אישית להשכרה. למידע נוסף, התקשרו אלינו: 09-3762209 

ברוב המקרים, הקמה והפעלת אטרקציות תהיה כרוכה בתוספת תשלום, למעט חלק קטן של מוצרים אותם אנו מקימים ללא עלות.

לקוחות ממליצים על עידנ'ס

הרצליה

איתי ג’ואן

שירות הכי טוב שיש!

מתקנים הכי יפים שיש!

חיפה

ליבי פאר

היי עידן

רציתי להגיד לך תודה רבה על המתנפחים באירוע
זה היה מאוד מאוד מוצלח!!!
כולם נהנו ומאוד התלהבו!
שוב תודה

כפר סבא

אירית ואבי זעמן

שלום,
רציתי להודות לכם על עבודתכם.
הוספת מתנפחים וגימבורי לאירוע יום הולדת לבנינו מתן היה צעד מוצלח ביותר. ביצוע שלכם היה מעולה, הבחור הנחמד שבא להפעיל את המתקנים מטעמכם התחבב והתחבר לאורחינו הקטנים והכל היה פשוט מקסים.
תודה רבה!

מחוז מרכז

חווה מוגרבי

היי עידן,
אמנם עבר מעל חודש שלם מאז שהייתם אצלנו אבל אף פעם לא מאוחר להגיד – תודה!!!!
הבחורים שבאו למושב היו מקצועיים, אדיבים וזורמים. איכות המתנפחים הייתה מעלה והכל עבר חלק ובכיף!
זה לא ברור מאליו ואני רציתי להודות לכם. תמשיכו לספק שירות טוב ללקוחות שלכם – אני יודעת שבפעם הבאה שאצטרך מתנפחים וכו’ יש לי למי לפנות ועל מי לסמוך! שיהיה המשך יום מקסים!

למה כדאי להשכיר ציוד ואטרקציות לאירועים אצל עידנ'ס?

רשימת היתרונות של השכרת ציוד ואטרקציות לאירועים היא ארוכה ומפותלת. האפשרות הזו פותחת לכם מגוון של ציוד, שליטה וחיסכון שקנייה פשוט לא יכולה להשתוות אליה. חברות השכרה מחזיקות לרוב במלאי אדיר של ציוד לאירועים. בעידן הדיגיטלי, זה עניין של לחיצת כפתור כדי לשריין ולהזמין את מה שאתם זקוקים לחגיגה שלכם, לא יותר מסובך מהזמנת פיצה 😉 איזה עוד יתרונות יש להשכרת ציוד ואטרקציות מעידנ’ס?

 

#1 מגוון של ציוד

הפקה, אירוח ותכנון אירוע דורשים המון זמן ואנרגיה. סביר להניח שאתם רוצים לקבל תגמול הוגן על האנרגיה שהשקעתם באירוע על ידי הפיכתו להצלחה עם יצירת האווירה המושלמת. אנחנו בעידנ’ס נדאג לכם לכל הפריטים שאתם צריכים כדי להפוך את החגיגה שלכם ליום לבתי נשכח. בעידנ’ס, תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים שונים המסודרים לפי קטגוריות. זה יעזור לעצב את האירוע שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים ובהתאם לטעמכם האישי.

#2 עלות מול תועלת

אם אתם מתכננים לרכוש ציוד חדש עבור המסיבה או האירוע שלכם – סביר להניח שבסופו של דבר תגלו שמדובר בעלויות אסטרונומיות. רכישת ציוד לאירועים היא יקרה הרבה יותר מהשכרה. השקעה בציוד להשכרה משתלמת יותר, מונעת את הצורך לרכוש הכול חדש ואתם לא תצטרכו לשבור את הראש מה לעשות עם כל הציוד אחרי שהאירוע יסתיים.

#3 קל ופשוט יותר

חלק גדול מהציוד לאירוע כמו אוהלים, מתנפחים לאירועים, ושולחנות וכיסאות – יהיה לכם קשה להוביל בעצמכם. כשאתם מזמינים ציוד ואטרקציות לאירועים דרך עידנ’ס, אתם לא צריכים להתעסק עם הטרחה הנוספת. אנו נדאג לספק ולאסוף את הציוד ובמידת הצורך אף להקים ולסדר אותו. אתם לא צריכים להיאבק בהקמה ובפירוק אוהלים, בהרכבת שולחנות או התקנת המתנפחים, הצוות שלנו ידאג לעשות את הכול ולכם יהיה יותר זמן לתכנן את החלקים היותר חשובים באירוע שלכם. 

השכרת ציוד לאירועים – רק עם עידנ'ס!

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה עם וותק של למעלה מ15 שנים, להשכרת ציוד לאירוע הקרוב שלכם – נשמח לעזור לכם! סיפקנו ציוד לאינספור חתונות יוקרה, ימי הולדת, מסיבות, אירועי חברה ועוד. סמכו עלינו שנספק לכם כל מה שאתם צריכים כדי שתוכלו ליהנות מחגיגה בלתי נשכחת!

הצוות שלנו ישמח לעזור לכם להבין איזה אטרקציות וציוד אתם צריכים בהתאם וצרכי האירוע שלכם. אנו מעמידים לרשותכם מבחר ענק של רהיטים להשכרה, אוהלים, ציוד הקרנה/הגברה, גנרטורים, פתרונות מיזוג אוויר, אטרקציות ועוד ועוד.

אז למה אתם מחכים? הכנסו עכשיו לאתר והשכירו את הציוד שאתם צריכים בקלות! צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם! למידע נוסף וייעוץ התקשרו אלינו עוד היום

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור