השכרת ציוד ואטרקציות לאירועים - עידנ'ס

עידנ'ס : אטרקציות לאירועים באיכות גבוה ובמחירים אטרקטיביים

אנו בעידנ’ס בונים לכם אטרקציות לאירועים בצורה מושלמת וחכמה

בחרו ציוד להשכרה שאתם מחפשים צריכים רוצים
מתנפחים לילדים

מתנפחים להשכרה

השכרת אוהלים לאירועים

פופים להשכרה

השכרת כסאות לאירועים

פוטונים זוגיים להשכרה

פינות ישיבה להשכרה

השכרת גנרטור

גנרטור להשכרה

השכרת כלים לאירועים

השכרת כלים לאירועים

פטריית חימום להשכרה

פטריות חימום להשכרה

שולחנות ספורט לאירועים

שולחנות משחק להשכרה

קישוטי שולחן

השכרת שולחנות לאירועים

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד :

ברוכים הבאים לעידנ’ס

אצלנו תוכלו להשכיר מתנפחים ואטרקציות לאירועים

אנו בעידנ’ס בעלי ניסיון של שנים רבות בתחומים כמו אטרקציות לאירועים והפקות (משנת 2002) והרווחנו ביושר, באהבה ובעבודה קשה אלפי לקוחות מרוצים. קיבלנו את הזכות לעסוק בתחום האירועים והשמחות ולהיות חלק מהשמחה שלכם כל יום מחדש.

אנו בעידנ’ס מספקים לכם מתנפחים להשכרה, השכרת ציוד לאירועים, השכרת אטרקציות לאירועים, מגוון רחב של ציוד ואטרקציות לאירועים שמתאימים למגוון הגילאים והאירועים.

יום הולדת, ימי הולדת ימי כיף, בר מצווה,בת מצווה, חתונות, ארועי חוץ, ארועי טבע, ארועים פרטיים, ארועים עסקיים, ימי גיבוש ועוד..

הצטרפו לאלפי לקוחותינו המרוצים

ותנו לנו את הזכות להיות שותפים בשמחה שלכם

בנינו בשבילכם
חבילות אטרקציות לאירועים מטורפות

לימי הולדת, ארועי חברה, בר מצווה בת מצווה או סתם מפגש חברתי.

גם אם לא מצאתם חבילה מתאימה טלפון אחד ונבנה לכם אותה במיוחד !

אז למה לבחור אטרקציות לאירועים בעידנ'ס?

ציוד חדשני

הציוד אותנו אנו מעניקים לטובת האירוע שלכם הוא בעל תו תקן ישראלי מחמיר, וזאת על מנת להעניק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק. מאז יום הקמתה חרטה עידנס על דגלה להעניק לקהל הלקוחות את הציוד המתקדם ביותר בענף, כאשר כל הציוד אשר מסופק ע”י החברה נבדק במבחני עמידות מחמירים ביותר כמו גם מתוחזק באופן תדיר, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בחברה מובילה בתחומה אשר מעניקה את הציוד האיכותי ביותר והטוב ביותר.

תקן בטיחות

לאור העובדה כי אנו רואים חשיבות רבה באספקה של ציוד איכותי, מומחי החברה מבצעים בדיקות בטיחות ללא הרף בכדי לוודא כי כלל המוצרים אותה החברה מעניקה הם בטיחותיים לשימוש ונמצאים כשירים לשימוש. על כן, אנו מבצעים בדיקות בטיחות מחמירות ע”פ תו תקן אמריקאי כמו גם מאושר ע”י מכון התקנים הישראלי, בכדי שבאירוע שלכם יהיה ציוד איכותי ועמיד בעל תקן בטיחות מהמחמירים ביותר אשר ניתנים כיום בישראל ע”י חברות ההפקה השונות, כחלק ממדיניות החברה.

מחירים מעולים

אצלנו בעידנס תמצאו את המחירים הטובים ביותר בענף, בהתאמה אישית.
צוות עובדי החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר ידעו להתאים בעבורכם את החבילה המושלמת לאירוע – במחיר אשר תואם בדיוק לצרכים שלכם ובעיקר לתקציב.
 כך שתוכלו להפיק אירוע מושלם מבלי לקרוע את הכיס. בעידנס תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל להפיק את
 האירוע המושלם במחיר
הכי משתלם בארץ.

אמינות ושירות

חברת עידנס חרטה על דגלה מיום הקמתה להעניק את השירות האיכותי והטוב ביותר בישראל, ובשקיפות מלאה. על כן, תוכלו להיות בטוחים כי במידה ותבחרו בחברתנו – תקבלו שירות אמין ומקצועי, כמו גם ליווי אישי לכל אורך התהליך – החל משלב תכנון האירוע ועד לאירוע עצמו, בזכות צוות אמין ומקצועי אשר זמין בעבורכם לכל שאלה, כמו גם ילווה אתכם באירוע עצמו כחלק מאמנת השירות של החברה.

עמידה בזמנים

נמאס לכם מספקים אשר אינם עומדים בזמנים? אצל עידנס זה לא יקרה. חברתנו שמה דגש על עמידה בזמנים וזאת כחלק ממערך כולל של ניהול האירוע מא’ ועד ת’. אירוע מושלם חייב להתנהל בצורה מיטבית, ואנו רואים בעמידה בזמנים כחלק משמעותי מאוד מאמנת השירות בה אנו דוגלים ומיישמים. לכן, זכרו כי בחירה בעידנס תבטיח כי האירוע שלכם יתנהל ע”פ לו”ז מדוקדק ובהתאמה אישית לבקשות ולדרישות שלכם, תוך עמידה בזמנים.

צוות מנוסה

צוות העובדים של חברת עידנס הם עובדים מנוסים אשר להם רקע של שנים ארוכות בענף האירועים, ואטרקציות בפרט. הצוות, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יעניק לכם שירות אמין ומקצועי, עם שימת דגש על התאמה אישית לצרכים ולתקציב. בכך, תוכלו להיות בראש שקט כי בחרתם בחברה מקצועית אשר בה מועסקים אנשי המקצוע מהשורה הראשונה, אשר יעניקו לכם ליווי אישי לכל אורך התהליך עד לשביעות רצונכם המלאה.

לקוחות ממליצים על עידנ'ס

הרצליה

איתי ג’ואן

שירות הכי טוב שיש!

מתקנים הכי יפים שיש!

חיפה

ליבי פאר

היי עידן

רציתי להגיד לך תודה רבה על המתנפחים באירוע
זה היה מאוד מאוד מוצלח!!!
כולם נהנו ומאוד התלהבו!
שוב תודה

כפר סבא

אירית ואבי זעמן

שלום,
רציתי להודות לכם על עבודתכם.
הוספת מתנפחים וגימבורי לאירוע יום הולדת לבנינו מתן היה צעד מוצלח ביותר. ביצוע שלכם היה מעולה, הבחור הנחמד שבא להפעיל את המתקנים מטעמכם התחבב והתחבר לאורחינו הקטנים והכל היה פשוט מקסים.
תודה רבה!

מחוז מרכז

חווה מוגרבי

היי עידן,
אמנם עבר מעל חודש שלם מאז שהייתם אצלנו אבל אף פעם לא מאוחר להגיד – תודה!!!!
הבחורים שבאו למושב היו מקצועיים, אדיבים וזורמים. איכות המתנפחים הייתה מעלה והכל עבר חלק ובכיף!
זה לא ברור מאליו ואני רציתי להודות לכם. תמשיכו לספק שירות טוב ללקוחות שלכם – אני יודעת שבפעם הבאה שאצטרך מתנפחים וכו’ יש לי למי לפנות ועל מי לסמוך! שיהיה המשך יום מקסים!

בין לקוחותינו

לקוחות פרטיים, עסקים, חברות, וגופים ממשלתיים

לוגו מגה
לוגו HP
לוגו פתאל
לוגו שיכון ובינוי
לוגו 012
לוגו ביטוח ישיר
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור