השכרת מתנפחים ליום הולדת זה גם פתרון זול וגם חוויה לילדים.

מתנפחים לימי הולדת במרכז בשרון ובכל חלקי הארץ

כאשר הילדים חוגגים יום הולדת יש להתייחס אל הנושא ברצינות. זהו יום חשוב מאוד עבורם והם בוודאי רוצים שכל חבריהם לכיתה יחגגו איתם בשמחה רבה. אז מה תעשו? תזמינו קוסם או ליצן? ממש לא. מה שנחשב למדליק שאתם הייתם ילדים כבר לא ממש מדבר אל הילדים. הילדים של היום רוצים אקשן וחוויות מרגשות שיעסיקו אותם. מתנפחים לימי הולדת הם הפתרון המתאים שזוכה להצלחה רבה בימינו. המתקנים המתנפחים מתאימים לילדים בגילאי 3-8.

מתנפחים לימי הולדת – חוויה מרשימה

השכרת מתנפחים לימי הולדת מאפשרים לילדים לשחק ולהשתולל אך בצורה בטוחה וחיובית, לא ניתן ליפול מהם. כאשר הילדים מגיעים אל מסיבת יום ההולדת כבר מרחוק ניתן לראות את המתקנים המתנפחים הגדולים והצבעוניים אשר מותירים רושם רב וצובעים כל מסיבות יום הולדת באווירת קרנבל מרגשת. ניתן להשתמש בהם בחצר, או אפילו בטבע ובפארקים הציבוריים.

המתנפחים לימי הולדת מגיעים במבחר צורות וגדלים. ניתן להזמין מתנפחים בצורות שונות כמו טירות, מטוסים ומוטיבים שונים אותם הילדים אוהבים כמו ליצנים, נסיכות, ארמונות ועוד.
את המתנפחים לימי הולדת ניתן לנפח בחצר והם מהווים את האטרקציה המרכזית של האירוע. הם מעסיקים את הילדים במשך שעות ומאפשרים להם להוציא הרבה אנרגיה. תוסיפו לזה קצת כיבוד, עוגה ומוזיקה טובה ויש לכם את מסיבת יום ההולדת המושלמת.

מתנפחים לימי הולדת פתרון זול ונוח!

בעוד אטרקציות לימי הולדת עלולות לגרור אתכם להוצאות של אלפי שקלים, מתנפחים להשכרה לימי הולדת מעניקים לכם פתרון זול ונוח המשיג תוצאות מעולות. לצורך הדוגמה ניתן להשכיר שני מתקנים מתנפחים ב 500 שקל. בהחלט סכום שווה לכל נפש עבור האטרקציה המרכזית באירוע.
ולא רק שמתנפחים לימי הולדת הם זולים, הם גם פשוטים לתפעול. אמנם הם גדולים ומרשימים כאשר ממלאים אותם באוויר, אך ללא האוויר הם בקלות נכנסים לתא המטען של כל רכב פרטי. הם אינם דורשים הרכבה אלא רק ניפוח והם מתאימים מאוד לשימוש עצמי. הניפוח של המנפחים לימי הולדת מתבצע באמצעות מפוח אותו אנו מספקים. הניפוח מהיר מאוד ונמשך בערך דקה ואפשר להתחיל לשחק!

אנו בעידנ’ס ניתן לכם את שירות הטוב והמקצועי ביותר. צרו איתנו קשר כבר עכשיו ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לאירוע שלכם !

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור