עיצוב שולחנות לאירועים – טיפים וסגנונות להשראה

לעתים קרובות, הפוסטים האהובים ביותר עלינו באינסטגרם שקשורות לאירועים זה כל מה שקשור לעיצוב של השולחן. אתם יודעים למה הכוונה – שולחן קבלת הפנים בחתונה שמלא בפרחים צבעוניים, נרות, פמוטים, סידור שולחנות האורחים עם צלחות. צפיות וכלי מטבח מפוארים. אלמנטים רבים נכנסים לעיצוב שולחן – והכול נמצא בפרטים הגדולים ונקטנים.  לכן, התייעצנו עם כמה מעצבי אירועים והבאנו לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לעצב את השולחנות שלכם בחתונה או בכל אירוע שאתם חוגגים! אז קדימה בואו נתחיל.

אין ספק כי כל היבט באירוע שלכם הוא חשוב – אבל אחד החלקים שיקבעו באופן חד משמעי את האווירה של החגיגה שלכם – זה עיצוב השולחנות באירוע. מכלים להשכרה לאירועים, סידורי פרחים, בחירת המפיות והדברים הקטנים שישלימו את המראה של השולחן – כל אלה יתחברו לפלטת צבעים, קונספט ועיצוב שיגרום לאורחים שלכם לזכור את האירוע שלכם.  הרבה אנשים נוטים להזניח וחושבים שאנשים זוכרים בעיקר את האוכל והאווירה הכללית, וכתוצאה מכך לא משקיעים בעיצוב שולחן. אבל אנחנו ממליצים לכם דווקא להיות כמה שיותר יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא. 

בין אם אתם רוצים להוסיף אווירה פנסית או שבא לכם לשמור על אירוע באווירה יותר רשמית – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

בחרו פלטת צבעים לשולחן

מעצבי האירועים שדיברנו איתם ממליצים מאוד לפני שאתם עושים כל דבר שקשור לעיצוב שולחן – זה לבחור קודם כל פלטת צבעים. איזה אווירה אתם רוצים באירוע שלכם? התחילו מצבע אחד שאתם אוהבים ואחר כך השלימו לעוד צבעים מאותה משפחה שיוכלו לתת טוויסט מעניין. מהר מאוד תעלו על אסתטיקה מרהיבה לאירוע  שלכם. אגב – אם יש לכם כבר צבע בראש, תוכלו להשתמש באתר כזה כדי לבחור בפלטת צבעים. 

שולחן במסיבת רווקות

בכל הנוגע לכלים לאירוע - לכו על קלאסי

אם אתם עורכים את האירוע שלכם מחוץ לאולם אירועים ואתם צריכים להתארגן על כלים לאירועים – כדאי ליישם את העצה הזו – השתדלו ללכת על הבחירה הקלאסית והיותר מנילמליסטית, ואנחנו מיד נסביר למה. אתם צריכים לזכור שהשולחנות באירוע שלכם זה מכלול של פריטים קטנים שהופכים ליצירת אומנות. לכן אם זה יהיה יותר מקושקש, מפואר או מעוטר – זה עשוי להעמיס ופגוע באסתטיקה. 

אנחנו יודעים, זה מפתה לבחור בצלחות ובסכו"ם הכי יפים לאירוע שלכם – אבל העדיפו להיצמד לפלטת הצבעים ולהתפרע יותר עם הקישוטים, הפרחים ואת התאורה. הנה כמה דוגמאות לכלים להשכרה לאירועים: 

הוסיפו כרטיסי הושבה מעוצבים

כולם צריכים לדעת איפה עליהם לשבת! כרטיס הושבה מיוחדים זו דרך מולשמת לגרום לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים – ואולי אפילו לקחת איזה תמונה לאיסטגרם עם העיצוב המדוק שלכם. בין אם תחליטו ללבחור בכרטיסי הושבה קלאסיים או יותר מיוחדים – זה לגמרי יוכל לשדרג את המראה של שולחן הקבלה בכניסה לאירוע שלכם, סמכו עלינו! 

תפריטים מעוצבים

תפריטים מותאמים אישית הם דרך כל כך יפה להציג אילו מאכלים טעימים אתם הולכים להגיש לאורחים שלכם וגם לספק אלמנט עיצובי נוסף לשולחנות באירוע. אנחנו ממליצים להפוך את התפריט למשהו אישי – להכליל את השם של כל אורח בתפריט שלו ואולי איזה מוטיב עיצובי שקשור לקונספט של האירוע שלכם – אולי זה פרפר, פרח ספצפי, סמל או כל דבר שיכול  לאפיין את האירווע. השתמשו בצבעים וגופנים יוקרתיים כדי להעניק לתפריט מראה יותר אלגנטי. 

אל תשכחו פרחים

הגענו לחלק הכיפי – פרחים (או צמחים בכללי), זה פריט שהוא חובה בעיצוב שולחנות לאירועים – בין אם באגרטלים קלאסיים או בכל השולחן, זה יכולים להיות גם פרחים שמעטרים את הצלחות, או כל אלמנטים שיכולים לשדרג את השולחן. שימו לב שאתם בוחרים את צבע וסוגי הפרחים לפי פלטת הצבעים שדיברנו עליה. אם אתם רוצים לשמור על מראה נקי ואלגנטי כמה שיותר, אז שחקו יותר עם גבעולים ירוקים ופרחים כסופים וותרו על בחירות צבעוניות. 

שולחן במסיבת רווקות

תאורה רומנטית לשולחן

צרו אווירה מוחדת באירוע שלכם עם תאורה לשולחן – אנחנו ממליצים להוסיף פמוטים עם נרות שמסודרים בגבהים שונים – זה ישדרג את האווירה פלאים. 

עיצוב שולחן לאירועים לפי סגנונות

#1 עיצוב שולחן באווירה טבעית 

אם אתם אוהבים טבע או שפשוט בא לכם ללכת על שולחן עם עיצוב יחסית פשוט, אז עיצוב שולחן טבעי יכול לתת לכם את המענה המושלם.

הוסיפו אגרטלים ארוכים לשולחן והוסיפו צמחים ירוקים. אתם יכולים לשלב גם פרחים בסיסיים עם תאורת לדים שנמצאת בתוך עששיות וזה יעניק לשולחן מראה של יער קסום. השתמשו בגוונים של לבן, בז', חום והשתמשו בגוונים ירוקים טבעיים כדי לשבור מעט את צבעי האדמה – זה יוסיף אווירה רומנטית וטבעית במיוחד. 

 

#2 עיצוב שולחן מנילמליסטי 

הסגנון המינימליסטי מעודד אותנו לשמור על דברים פשוטים וזה יבוא לידי ביטוי גם בקישוטי השולחן לאירוע שלכם. בין אם אתם אוהבים את המראה המנימליסטי או שיש לכם תקציב מוגבל אבל עדיין חשוב לכם לשמור על עיצוב שולחן מרשים ונקי – אז זה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. 

הרבה פריטים לא תמיד הופכים ת העיצוב ליותר אטרקטיבי – יש יופי אלגנטי ומיוחד בפשטות, גם באירועים גדולים. תדאגו להתארגן על אגרטלי פרחים עבור זרים מנימלסטים, שלבו פמוטים שחורים עם נרות לבנים ושחקו עם הגבהים כדי לתת תחושה מיוחדת. אם מתחשק לכם לשבור מעט את המראה המנימליסטי ולהוסיף טוויסט מעניין, בחרו אלמנט עיצובי אחד בצבע זהב – והתמקדו בשאר בשחור, לבן וירוק. 

 

#3 עיצוב שולחן כפרי 

עיצוב שולחנות לאירועים בסגנון כפרי הם בין האהובים והפופלריים ביותר – הם נינחוחים, יפים ועדיין שומרים על פשטות ועל קלאס. עם גוונים רכים, אלמנטים של עץ ובחירת אקססוריז נכון – עיצוב שולחן כפרי יוכל לשדרג פלאים את החגיגה שלכם וליצור אווירה לאורחים כאילו נכנסו לאגדה. ממליצים גם לשלב עששיות עם נרות על השולחן. 

אתם יכולים להוסיף מנורות וינטג' מתכתיות או נורות עם אלמנטים של עץ. שלבו את אלה עם פרחי בר (חמניות יהיו מעולות בעיצוב כפרי!) דשא ופרחים מיובשים על השולחן. 

קישוטי שולחן

#4 עיצוב שולחן אלגנטי 

עיצוב שולחן אלגנטי הוא בין העיצובים היותר נפוצים – הוא מעניק מראה שיקי ועם את קלאסי לאולם וזה מתאים למגוון רחב של אירועים – גם אם אתם מפיקים אירוע עסקי לצורך העניין. 

אז איך עושים את זה? בחרו בצבעים לבן, שחור, זהב ואתם יכולים לשבור עם עוד צבע שהוא קצת יותר נועז (אפשר גם שלא). בחרו בכלים נקיים כמה שיותר, וזרים מנימלסטיים אך עם זאת מרשימים. 

 

#5 עיצוב שולחן רומנטי

אם אתם עורכים אירוע כמו חתונה שכולו סביב אהבה ורומנטיקה, ובא לכם שזה יבוא לידי ביטוי בעיצוב השולחן שלכם – יש כמה דרכים להשיג זאת. 

בסגנון הזה, אתם לא חייבים להיות מנימליסטים – אלא בדיוק ההפך. בחרו במפת שולחן בגווני בז', והפוקוס שלכם צריך להיות על הפרחים – תנו תחושה שהכול בסימן של אביב ופריחה, ובחרו בגווני פרחים פסטליים שמשתלבים עם האווירה מסביב. בנוסף, אנו ממליצים לבחור כמה שיותר באלמנטים עגולים (שולחנות, צלחות וכו') – כדי להוסיף יותר רכות. אפשר להוסיף למפת השולחן אלמנטים של תחרה ופשתן עדינים לצד פמוטי זהב. 

כמה מילים אחרונות

עיצוב השולחן שלכם הוא מרכיב חשוב באירוע שלכם – אז השקיעו זמן ומחשבה רבה בפרטים הקטנים. אם אתם לא יודעים איך לעשות זאת בעצמכם, אז מומלץ לשכור אנשי מקצוע שמומחים בתחום (מעצבי אירועים), אם אתם עושים זאת בעצמכם ומחפשים אחר כלים לאירועים  – מוזמנים להציץ באתר שלנו ולהשכיר את כל הציוד שאתם צריכים במחירים הכי משתלמים! 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור